За стария ми сайт

Е, старият ми сайт (чийто-URL-не-ще-бъде-споменат, защото го е грабнал някой напълно непознат за мен човек) вече не съществува. Засега съм се приютил на petertoushkov.wordpress.com, но предпочитам по-голяма свобода при достъпа до ресурсите на хостинга, така че някъде в близкото бъдеще отново ще наема уеб-пространство за нов самостоятелен личен сайт. Причината предишният ми сайт да изчезне е, че нещо в него, като цялостно съдържание, не ми допадаше напълно и това усещане все повече се усилваше. А и не бях голям фен на адреса, който си избрах, когато го регистрирах. В крайна сметка – просто стана време да бъде пуснат по течението на миналото, където ще тича с другите сайтове из поляните и горите и ще се радва на заслужен отдих и достойни старини – там, където всички ще знаят името му и никога няма да бъде забравен.

SONY DSC

RIP Всичко, дори това

Публикувано на iBlog и тагнато, , . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

